Replacement of Card Readers using the Gilbarco SPOT App
Subject: Replacement of Card Readers using the Gilbarco SPOT App
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Attn: NEE Service Managers and DSS Subcontractors
It has come to Gilbarco’s attention that some technicians are using ‘Activation’ when they SHOULD use ‘Replacement’ when activating replacement HCR card readers. Under NOcircumstances should technicians do this if they are replacing a card reader. The effects of this are far-reaching - Gilbarco then does not have a history of the card reader replacement and its lifespan, and therefore can affect whether future warranty claims you submit for the card reader are approved.
When replacing an HCR card reader you must select ‘Replacement’ in step 1:
In step 2 the old card reader serial number (‘Out / Removed Serial Number’) and new card reader serial number (‘In / New Serial Number’) must be entered:
We cannot stress strongly enough that technicians MUST follow these steps when submitting the HCR replacement details using the SPOT app. Access to the app may be taken away if technicians do not use the SPOT app properly. Please ensure this email is passed along to all your technicians.
Please contact your local NEE office if you have any questions.
Thank you,
Nama Namasivayam
Sujet: Remplacement de lecteur de carte en utilisant l’application Gilbarco SPOT App
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Attn: Directeur de service NEE et les soucontractant DSS.
Il est venu à l’attention de Gilbarco que certain techniciens utilise le bouton “Activation” même si le besoin réel étant d’utilisé le bouton “Replacement” pour remplacer un lecteur de carte HCR. Sous aucune circonstance, les techniciens devraient faire ceci lorsqu’il remplace un lecteur de carte. Les effets de ceci peuvent aller très loin. Gilbarco n’aura pas l’historique des remplacement des lecteur de carte et peut ainsi affecter les futurs garantie que vous soumettrez pour les lecteur de carte.
Lorsque vous remplacer un lecteur de carte HCR, vous devez sélectionner le bouton ‘’Replacement’’ dans l’étape 1Â :
Dans l’étape 2, Entrer le numéro de série de l’ancien lecteur de carte (Out / Removed Serial Number) et le numéro de série du nouveau lecteur (In / New Serial Number)Â :
Nous ne pouvons pas insister plus sur le fait que les techniciens DOIVENT suivre ces étapes lorsque qu’ils soumettent un remplacent un lecteur en utilisant l’application Gilbarco SPOT. A défaut de suivre ces instructions, l’accès à l’application pourra être retiré si le technicien n’utilise pas l’application de la bonne manière.
SVP, contacter votre bureau de NEE si vous avez des questions.
Merci,
Nama Namasivayam